måndag, mars 25, 2019

Alldeles för snabb helg

Ja, vad ska man säga? Helgerna verkar bara bli kortare och kortare.....

Det blev en längre runda i lördags. Över 3 mil till och med. Men det var riktigt tungt mot slutet. Och när jag efter 30,5 km joggade upp för Kristinagatan och motvinden slog mig i ansiktet så var det bara en tanke kvar i skallen, nå 31 km så kan du stanna sen. Och det var vad jag gjorde. Efter 31 km stannade jag och traskade reseten hem. Under eftermiddagen var jag helt färdig och det var riktigt tungt när jag skulle åka ner till Växthuset och hämta Ina från körövningen.

Nåväl, söndagen kom och det var dags att funktionära lite i friidrotten igen. VF-cupen och jag hade dock ett smörjobb denna gång så jag kan inte klaga.

Efter lördagen har jag kännt mig rätt så sliten och jag kommer därför vila från löpning idag. Jag orkar helt enkelt inte. Dessutom så känner jag mig lite halvkrasslig så vila tills på onsdag blir nog rätt så bra.

Hur som helst, ny vecka, nya möjligheter!!

Lördagens pass:


Ha en fin måndag!!

Inga kommentarer: