fredag, mars 01, 2019

Fredag *klapp klapp klapp*

Då är det fredag igen, inte helt fel!! Det känns som om man skulle behöva helg nu. Och det känns som om man skulle behöva en lång helg. Men det får väl räcka med två dagar denna gång.

Det blev 10 km sprungna igår. Och igår försökte jag att ha ett lite högre tempo. Det är ju långt ifrån det tempo man skulle vilja ha. Men ändå snabbare än långpassen och det är ju vackert så. Dock så verkar mina vadproblem hänga ihop med tempot. Ju snabbare jag springer dessto ondare har jag i vaderna efteråt. Så igår kändes det inget vidare när jag kom hem. Då hade ändå 4 av kilometrarna sprungits på Wenströmska IP's löparbanor. Och de känns ju bekvämare att springa på än asfalt. Nåväl idag blir det nog ett väldigt lugnt löpbandspass på Bellevue med Ina medans Freddie har gympa. Ina har ju tjatat om att hon vill följa med dit och springa på bandet och eftersom det inte är någon friidrott idag så passar vi på idag. Får se om hon tycker det är lika kul som hon verkar tro att det skall bli.....

Gårdagens pass:


Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer: