torsdag, mars 21, 2019

Är det åldern?

Igår gnällde jag över höftböjaren som krånglade efter helgens friidrottsutövande. Det känns bättre idag om än inte helt 100 än. Men igår eftermiddag så fick jag så jäkla ont i muskeln som går från nacken ut mot axeln. Och det känns fortfarande och det känns rejält. Det blir inte bättre av att sitta och jobba med datorn. Och jag misstänker att jag suttit för mycket vid den igår. Och det gör jag ju i och för sig dagligen och nu säger kroppen ifrån. Jag får väl försöka att använda vänster hand när jag skall flytta muspekaren. Och därigenom få lika ont på vänster sida. Då blir det ju i alla fall jämnvikt :-)

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Längtar tills nästa riktiga ledighet, dvs då det inte är en massa aktiviter inplanerade....

Ha en fin torsdag!!

Inga kommentarer: