onsdag, november 06, 2019

Comeback

Idag skall Freddie göra comeback på gymnastiken. Men det kommer inte bli så mycket gymnastiserande för henne utan hon skall köra rehabövningar. Men bra att hon kommer igång med lite mer träning i alla fall. Själv skall jag ta mig in på gymmet och jogga en stund. Ska bli skönt att kunna jogga i shorts igen. Gillar inte kylan som är ute nu. Visst, det kan vara skönt när det är ljust ute och man inte går ut sliten efter en arbetsdag. Men efter en arbetsdag och i mörker tycker i alla fall inte jag att det är supermysigt....

Vaknade upp med lite lätt huvudvärk imorse. Vet inte varför men så är det i alla fall. Men en bra start på dagen med The Tour så skall det nog kännas bättre snart. Och kaffe, det är inte fel......

Ha en fin onsdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för The Tour!

Magiskt varje gång ; )

Shorts alltid underskattat ; )

Kommer Sportspegeln ner på träningen nu och gör reportage ?

//Coachen

DM i helgen, vill du vinna Herr-dubbel med mig i Hallsta ?

Anonym sa...

Sportspegeln borde komma men det vet man ju aldrig, kan ju vara någon Veteran-KM i Boule i Eskilstuna samma tid...... :-)

Vi skulle nog ha goda möjligheter att vinna DM på lördag. Det är dock VF-cupen på lördag så det lutar åt att jag åker dit med dvärgarna....

/TB