torsdag, november 07, 2019

Torsdag ändå....

Ok, sorry, men jag känner mig väldigt trött idag.... :-) Det blev 10 lugna kilometer på löpbandet igår. Men idag känner jag av det i de yttre senorna på baksidan av låren som går ner mot knäna. Om det är löpningen eller om det är för att jag och Ina kört några styrkeövningar i tisdags låter jag vara osagt. Jag har alltså ingen aning i vanlig ordning.

Jag börjar fundera på om min säng eller kuddar inte är passande för mig längre. Jag vaknar upp på natten och känner av i nacken/huvudet. Brukar bli bättre under dagen men nästa natt igen är det samma sak. Fundera kan man ju alltid göra, det är man ju rätt så bra på....

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Det är ju trots allt torsdag och helgen närmar sig sakta men säkert.

Ha en fantastikt fin torsdag!

Här är gårdagens pass:

Inga kommentarer: