torsdag, november 28, 2019

Lite väl tidigt kanske....

Idag gled jag in på jobbet före kl 5. Det kanske är lite väl tidigt även för mig. Men kan man inte sova så är det inte så mycket att välja på.... Bättre att få ihop tiden på jobbet än att bara ligga och vända sig tills det är dags att gå upp.

Idag hade jag dessutom med mig alla kakburkar som kollegorna har köpt av Freddie och Ina för VGF's räkning. Det var rätt så tungt att bära in alla 24 burkarna. Att man dessutom sitter en våning upp gör ju inte saken lättare. Men nu är de här i alla fall. Bara hoppas man får in pengarna oxå....

Igår var jag ut och sprang en sväng medans Freddie hade gymnastik. Det är fortfarande skittungt att springa men det borde ju bli bättre med tiden bara man får hålla i det här nu. Målet är minst 3 ggr i veckan. Men gärna fler....

Här är i alla fall gårdagens pass om någon undrar:

Jag måste nästan ha varit rätt så nära Coachens hus om jag inte har helt fel....

Ha en fin torsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: