måndag, november 11, 2019

V46 börjar nu!

Det var en snabb helg. Jag började ju helgen med en massage. Eller ska vi kalla det för misshandel. Det gjorde så jäkla ont när hon tryckte på punkter. Men förhoppningsvis var det bra. Hon tyckte för övrigt att jag borde stå upp och jobba ibland så jag får lite variation.

Sen blev det friidrottsträning och vi var skapligt med tränare så det var ganska så soft. På lördagen så var det dags för VF-cupen där båda tjejerna skulle vara med. Men Freddie ville inte springa 200 meter utan bara hoppa längdhopp. Och det märktes att det var ett tag sen hon hoppade. Har väl gjort ett hopp på de senaste 2.5 månaderna. Ina hade hälseneproblem efter gymnastiktävlingen i torsdags så hon haltade mest runt. Men hon skulle absolut vara med i både 200 m och längd. Viljan är det ju inget fel på i alla fall.

Jag hann faktiskt med att jogga en stund på lördagmorgon innan vi åkte på friidrotten. Det var rätt skönt i lördagsförmiddag. Och jag är glad att jag gick ut då och inte igår när det var isbana ute. Ikväll blir det inneträning på Bellevue medans Freddie gympar/rehabtränar.

Lördagens pass:


Ha en fin måndag och en fantastisk vecka!!

Inga kommentarer: