tisdag, november 12, 2019

Vilken morgon

Igår ringde mekanikern från Bilia och snacka om våran bil som står långtidsparkerad där. Det var ju sommarvägar när vi lämnade in den och nu är det is. Han behövde ha vinterdäcken för att kunna åka ut och testa bilen lite mer. Han har bytt lite prylar på den och hoppas nu att det skall gå bra men som sagt så behövs det mer provkörning och då är det inte så lämpligt med sommardäck.... Men nu har jag varit dit med dessa så nu kan han ju testa mer.

Annars var jag iväg med Freddie till Bellevue igår. Jag passade på att köra ett intervallpass på löpbandet. Man brukar ju säga att man skall träna där man är, dvs på den nivå man är i för stunden. Jag som knappt tränat något de sista månaderna har ingen aning vart jag är..... Jag gissade för mig själv att jag kanske kan fixa milen på 50 minuter. Så jag körde mina tusingar i 5 min/km tempo. Jag körde 7 stycken och tyckte nog att det kändes skapligt. I somras så körde jag i kanske 4:15 min/km men då orkade jag ju aldrig 7 stycken. Kanske ska jag prova lite snabbare nästa måndag, vi får se.
Här är gårdagens pass:


Annars är det väl inte så mycket att orda om, bara att ge allt för aktieägarna!!

Ha en fin tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar