torsdag, november 14, 2019

Torsdag

Ok, jag skall berätta om mitt träningspass igår. Så är du inte intresserad så kan du sluta läsa här.

Jag gav dig till och med två radbrytningar och nytt stycke för att du verkligen skulle ha chansen att klicka dig bort från denna blogg. Här får du två till ifall du missade att hoppa ur...

Om du fortfarande är kvar så får du skylla dig själv...
Jag tänkte igår att jag skulle klämma in 11 km på ca 60 minuter. Tänkte att det borde ju inte vara så svårt. Men herregud vad det blev tungt! Det är ju bara att inse att man är långt ifrån någon som helst form. Genomsnittspulsen var hög och jag fick kriga för att ta mig igenom dessa 11 km. Att jag dessutom fick rejäl huvudvärk under kvällen och att pulsen aldrig ville gå ner till samma nivå som innan passet visar ju oxå att jag är kass. Men skit samma, det kan bara gå åt ett håll (under förutsättningen att man fortsätter träna, annars kan det ju gå åt fel håll. Men det fattar ni ju redan så detta var helt onödig skrivning, men ändå..). Jag kollade tillbaka på pass jag gjorde i december förra året. Och de passen var i paritet med dessa pass jag gör nu. Så det är bara att nöta på, hoppas att man håller sig frisk, hoppas att man håller sig hel så skall det nog snart bli bättre. Ge det en månad så borde man känna skillnad.



Om det nu, mot förmodan, är någon som läst så här långt ner så vill jag tacka så mycket för det! Och jag hoppas att ni verkligen får en fin torsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar