tisdag, november 05, 2019

Jobba, jobba, joobba

Ja, det är ju så det är fram till jul då vi får några röda dagar. Men det är ganska många fulla veckor fram till dess....

Idag har jag verkligen ingenting att skriva om som ni inte vet sen tidigare (skrapa bil, trött osv...). Så vad gör man då? Ska man hitta på någon historia bara för att få till ett bra inlägg eller vara så beige som jag är och inte skriva något mer. Det hade ju varit grymt om jag hade kunnat hitta på någon rolig historia men inte ens det orkar jag idag.

Jag kan väl i alla fall berätta att jag strax skall gå och hämta dagens första kopp kaffe, kul va?

Ha en fin tisdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det räcker för mig ; )

Ja kan kontra med BIG NEWS :

Dante allas vår frukthandlare har tydligen slutat eller blivit uppsagd !

ojojoj

annars så är det mest spännande väntan på Förskringskassans beslut
gällande Coachens sjukskrivning 1 oktober till 17 november...

den 7 november tar FK beslutet, oddset står i 0.99 på att de nekar ; )

//Coachen

Anonym sa...

Hur är det möjligt att låta Dante sluta/säga upp honom.... Vem fixar frukten nu?

0,99 i odds är ju nästan spelbart.... Vi får hoppas på en skräll....

/TB