fredag, november 08, 2019

Full rulle

Ja, det går i ett nu. Igår hade Freddie gymnastikträning 16:30. Samtidigt hade Ina samling för sin första gymnastiktävling. Tur att bägge sakerna var på Bellevue. Inas tävling skulle börja 17:30 och Freddies träning slutade 18:30. Så jag hoppade in på gymmet och körde 6 km. Så då hann jag se Ina 17:30 för att sen hämta Freddie 18:30 så att vi kunde ta en fika och sen kolla när Ina körde nästa grej 19:45. Så vi var hemma strax före 21. Och igentligen skulle jag ha varit i friidrottshallen för lite utbildning i höjdhopp. Men man kan ju inte vara överallt. Eller, jag kan i alla fall inte vara det...

Idag ska jag på massage. Eller massage och massage, det kommer tryckas på punkter i rygg, nacke och förhoppningsvis så kommer jag känna mig som en ny människa. Sen blir det friidrottsträning med Ina. Gruppen har dessutom övernattingsläger i hallen. Men jag skippar detta då jag haft svårt med sömn och huvudvärk senaste tiden. Känner att det är viktigare att, om det går, sova ordentligt. Lägret avslutas imorgon bitti med att det är VF-cupen. Så jag och Freddie åker dit så får vi se om dom vill vara med och tävla eller inte.

Annars är det väl inte så mycket att orda om...
Gårdagens pass:


Ha en riktgit trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Söndag DM i ping pong i Hallsta ; )
    Dubbel med Coachen/TB säkra vinnare, uruselt motstånd !

    Vi ses på söndag, annars till bordsbärningen på fredag kl. 18,
    Lördag domare 9-15, söndag dubbel 9-14, bordsbärning 17-???

    Kul helg

    //Dante

    SvaraRadera
  2. Låter som det är en helg helt i den underbara pingisens tecken!!


    Ha en trevlig pingishelg Coach!!

    /TB

    SvaraRadera