onsdag, november 20, 2019

Mittvecka!

Då drar vi igång onsdagen då. Vaknade tidigt igen. Hela den här veckan har det varit väldigt tidiga mornar. Men, men, så kan det vara ibland. Imorse när jag vaknade strax före 4 och väntade på att jag kunde dra iväg till jobbet utan att det blev för tidigt så kände jag vid 4:30-tiden att nu kan jag nog somna om..... Och det hade ju säkert varit skönt för stunden. Men det hade ju varit en mardröm sen när klockan ringer. Vid dessa tillfällen önskar man att man kunde stänga av klockan och testa att sova så länge det bara gick, tills man vaknar igen helt enkelt. Men även om jag stänger av mitt alarm så kommer ju fru Bloggs att ringa, visserligen lite senare men ändå inte tillräckligt sent.

Nåväl, det får bli jobb på jobbet fram till lurren och sen kör jag hemifrån efter lurren då jag glömde min matlåda idag. Känns inte värt att åka fram och tillbaka hem för lurre om jag dessutom skall sluta tidigare ifall Freddie skall på gymnastiken. Hon var inte helt säker på det igår.

Jag skall försöka komma ut och springa (läs jogga) idag. Det är ju inte superkallt och om det inte öser ner så skall jag ta mig en ca 10-12 km beroende på hur det känns.

Ikväll är det dessutom utlottning av priser från ABB-joggen. Förstapris är 1000:- presentkort på Intersport. Vi är 14 st som har chans att vinna så det skall väl mycket till att det blir just jag. Fru Blogg är en av de andra som har chansen. Vore ju kul om någon av oss fick vinna.

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar