måndag, november 04, 2019

Och så sitter vi här igen....

Visst är det väl något visst med måndag morgon. Upp så tidigt det bara går, slänga i sig lite frulle så fort det bara går, ut till bilen och skrapa rutor, åka till jobbet och få ge allt för aktieägarna osv osv....

Igår skjutsade jag Ina till Hälla där hon tränar Jujutsu. Och i trakterna där har jag en löpande kompis. Så jag stämde dejt med honom för en knapp timmes jogging. Det var ju fint väder men man har ju ingen som helst ork längre. Man är verkligen nere på botten. Usch vad det känns tråkigt. Men det finns bara en väg härifrån, träna mer och oftare.....

Här är gårdagens pass:


Annars är det väl inte så mycket att orda om.

Ha en fin måndag och en fin vecka!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att DU har en löpande kompis ; )

Vissa av oss andra har inga kompisar alls ; (

//Ping Pung Pong

Anonym sa...

Ja, jag är tacksam för min vän :-)

/TB