fredag, november 22, 2019

Friday

Äntligen fredag! Igår skrev jag att man borde fixa två dagar till innan helg. Gårdagen var bedrövlig, hade ingen motivation alls. Jag hoppas verkligen att dagen blir bättre.

I eftermiddag är det friidrott för Inas grupp. Jag är huvudtränare idag. Det betyder att jag detaljplanerar passet. Jag måste säga att jag har hamnat i en liten motivationssvacka även här. Vet inte varför men känner ingen större lust. Men det brukar bli bra när man väl är på plats osv.....

Igår kväll var vi på Växhuset då Freddie skulle vara med på någon pianostafett. Hon var toknervig. Men det gick bra. Hon spelade Bjällerklang.

Nä, nu får man väl dra igång dagen så att den tar slut någon gång....

Ha en fin fredag och en underbar helg!!

2 kommentarer:

  1. Dra igång dansen du på fri idrotten ; )

    Annars så är det great pingis på Klövern på Lördag
    där Hallsta med eller utan din hjälp ska
    försöka bärga årets första poäng ???

    Kl. 10, ta med spaden !

    //Coach o trevlig helg om vi mot förmodan inte skulle ses på Klövern ; (

    SvaraRadera
  2. Pingis i Klövern! Det låter ju riktigt lockande... Får se om jag kan klämma in det oxå. Det är jäkligt mycket att göra nu....... :-)

    Lycka till!

    /TB

    SvaraRadera