onsdag, november 30, 2022

Månadens sista dag!

 Japp, strax lämnar vi November och går in i December. 

Igår var jag till gymmet med Ina. Jag gymmade dock inget. Jag körde en sväng på löpbandet. Jag tänkte se hur mycket det diffade på klockan när man körde löpband. Så min tanke var att hålla 5:30 min/km i 8 km och sen se vad klockan hade fått ihop. Jag har inte riktigt fattat hur klockan skall kunna veta hur långt det blir på ett löpband eller hur fort man springer. Hur som helst. När det hade gått 8 km på bandet i ett jämnt tempo så sa klockan ca 7 km. Man fick "kalibrera" klockan efter passet och jag måste nästan testa att springa 5:30-tempo igen någon gång för att se om den är med då.


Igår sa klockan att jag var 100% laddad när jag vaknade, idag vad jag bara 69% laddad. Så det blir en tuff dag :-)
Har i och för sig ett lunchpass idag men Control joggarna. Så det blir väl kanske 8 km idag oxå.

Nähä, dags att dra igång verksamheten, ha en fin onsdag!

Inga kommentarer: