torsdag, mars 14, 2024

Inte ställt om än

 Nä, trots att det gått något dygn nu så är det jäkligt svårt att komma upp på morgonen. Jag vaknar till vid 05:30 men kan inte förmå mig att kliva upp. Det är helt kört! Jag behöver kanske bara ta tag i det och gå upp så blir det en vana igen sen. Fast det är rätt skönt att inte behöva stressa upp.

Ina är iväg till Sälen med skolan. Det ingår i deras utbildning att åka dit. Åka lite skidor (vilket hon knappt har gjort överhuvudtaget). Igår kom det ett meddelande från henne, jag har stukat tummen! På ett sätt så blir jag inte förvånad. Hon råkar då ut för allt. Det är knän och rygg och nu även tummen. Knät, som hon skall operara igen, har hon tydligen fått en inflamation i oxå. Så hon får inte träna så mycket styrka för benen som hon vill och som kasttränaren lagt upp ett program för. Det är så synd om lilla Ina. Hon vill ju bara träna och kasta men det blir stopp hela tiden.

Nä, dags att dra in några spänn till aktieägarna oxå. Har hört att de haft det lite tufft nu under mina lediga dagar.... 

Ha en fin torsdag!!

Inga kommentarer: