måndag, mars 25, 2024

Ny vecka igen då

 Som vanligt så hann/orkade jag inte göra allt som jag tänkt att göra i helgen. Jag var fruktansvärt trött hela tiden. I lördags somnade jag i soffan efter lurren. Efter det så var det svårt att komma igång igen. Kom iväg och handla lite i alla fall. Men det var väl vad jag orkade göra. På söndagen så var jag med Ina på Erikslund en stund på förmiddagen. Och förutom tvätten så det enda vettiga jag gjorde var att laga lite kvällsmat till familjen. 

Tanken var att jag och Ina skulle träna lite på kvällen oxå men det fanns ingen kraft till det. Tanken var att jag skulle sopa fram lite grus både hemma och och på Pettersberg inför att grusuppsamlarna kommer. Men jag hade ingen som helst kraft till detta. Så här sitter man och har lite halvt dåligt samvete för saker man borde ha gjort men inte gjorde.

Ha en fin måndag!

Maten blev god i alla fall...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Indisk touch eller? ser mycket delikat ut! Gruset kan väl Lasse fixa? ja just det han är på semester igen, hur klarar mannen av denna semester?

//Coachen

Anonym sa...

Tufft jobb med semester, men någon måste ju ta det!!1

/Johan Pehrson, Arbetsmarknadsminister

Anonym sa...

Tack, inget Indiskt när jag lagar maten.... :-)

/TB