onsdag, mars 20, 2024

Stabil nu!

 Jenna verkar ha hittat tiden då hon skall komma och väcka mig. 04:31 kom hon idag. Ungefär samma tid som igår. Jag trodde ju att hon skulle vara trött idag då vi var ut på en timmes promenad runt Rönnby medans Freddie körde löpträning på asfaltsrundbanan och närliggande backe. Men jag borde ju anat att Jenna inte var slutkörd efter den turen då hon var pigg under hela promenaden. Nästan lite valpigt pigg. Hon är ju ändå 10+ nu och borde väl börja bli tröttare. Men inte Jenna. Och det är ju bra i och för sig. Men just 04:31 så är det inte så jäkla roligt.....

Själv försökte jag mig på mitt första intervallpass efter förkylningen. Då den digitala coachen tyckt jag missat för många pass de senaste 3 veckorna så gjordes programmet om. Så igår var det klassiska 8 * 30 sek i 04:15-tempo typ. Det tänkte jag nog skulle gå bra oxå. Men de sista intervallerna orkade jag inte hålla tempot. Får skylla på att jag inte är fullt återställd ännu. Trist ändå då jag "lekte" med dessa intervaller för en månad sedan och höll bättre tempo och orkade någon extra intervall oxå. Men så är det med konditionen, en ruggig färskvara... typ bäst före igår....

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ni får ha en fantastisk mittvecka!!



1 kommentar:

Lasse N sa...

Väldigt fin bild på Jenna. 👍