fredag, mars 22, 2024

Tänkte väcka Jenna..

 I natt vaknade jag utan hjälp av hunden vid 03:30-tiden. Och ett tag tänkte jag nästan att jag skulle gå upp och väcka Jenna, precis som hon brukar väcka mig. Men eftersom jag är så snäll och väluppfostrad så gjorde jag inte det. Men somna om kunde jag inte göra. Och det var ju synd. Hade ju varit skönt med några timmar till...

På vägen till jobbet svängde jag förbi Pettersberg och drog ut soptunnorna för, förmodligen, sista gången. Det är ju inte mycket i dessa tunnor men lika bra att få de helt tomma. 

Igår blev det ett kort intervallpass efter jobbet. Och det var lika jobbigt, om inte jobbigare, som i tisdags. Men jag gjorde det. Och det får man väl vara nöjd med ändå. Freddie var inte och tränade igår. Hon har ju konfirmation oxå att tänka på. Och igår var det dags  för det. Den 5/5 är det själva konfirmationen och sen skall dom ha en återsamling den 1/6. Men Freddie vill hellre åka med till Stockholm och se pappa spurta in i mål på Stockholm marathon!

Nä, dags för sista rycket nu innan helgens vila. Ha en bra fredag och en fantastisk helg!!

Inga kommentarer: