fredag, mars 01, 2024

Då är det fredag igen

 Och det betyder ju att snart är det helg och ett par välbehövliga lediga dagar!

Jag blir hemma idag oxå från jobbet. Jag vaknade ju igår med halsont. Och jag tycker nog att det känns lite bättre idag men inte helt bra. Jag blev aldrig så där jättedålig (vilket det naturligtvis inte är för sent att bli). Utan har bara kännt av att jag inte är på topp. 

Hur som helst så är det bara nu en vecka kvar tills Londonresan. De sista veckorna har promenerat på rätt så fort ändå. Mycket att göra och då tar tiden inte paus precis. Utan tvärtom så springer den iväg. 

Jag får väl fortsätta med väderprognosen för London. Nu när jag ändå har börjat med det. Tyvärr går prognosen åt fel håll. Det blir kallare och nu ska det även ösregna på söndagen....

Och ännu mer tyvärr så kan jag nu inte längre ladda upp bild hit från datorn.....

Jaja, ha en fin fredag och en magisk helg!!


Inga kommentarer: