tisdag, mars 19, 2024

Lite bättre

 Inatt väntade Jenna med att komma och voffa till 04:30. Så det är ju ett steg i rätt riktning. Och med tidsomställningen som snart är så blir det nog en mer lagom tid att voffa igång mig....

Det var ganska fint väder igår. Men det är fortfarande kallt. Tog en kortpromenad på lurren och det var ju inte dirket varmt ute. Eller i lä kan det nog vara skönt men när man kände den kalla vinden var det mindre skönt...

Imorse när jag skulle parkera här på jobbet så såg jag något konstigt där jag skulle åka. Det var något som stod upp från marken. Jag gissade att det var en istapp men istapparna kommer ju uppifrån, tex från hängrännor mm. Så jag var tvunge att, efter jag parkerat, gå och kolla vad det var. Och det var en istapp. Som satt i marken! Märkligt! Men jag gissar att det kommit från någon bil och sen har den kört iväg men tappen var kvar. Men lite udda ändå.

Ha en fin dag nu vänner!



Inga kommentarer: