onsdag, mars 06, 2024

Tidig idag

 Ja, i natt gick det inte att sova. Vaknade vid 2 och sen var det kört... Vilket på ett sätt var bra (kanske inte just kl 2 men tidigt..) då jag har en massa grejer som behöver göras på morgonen på jobbet. När jag kom till jobbet 05:45 visade det sig att det var mer grejer som behövde göras. Så det gjorde att jag nästan höll på att glömma att blogga. Men efter att ha fixat ett förväntat program och sen snickrat ihop ett andra program i en hast så kom jag på att jag skulle blogga oxå. Så nu har jag gjort det oxå.... Blir många saker att bocka av idag och klockan är bara 07:03.

Jag får väl fortsätta med väderprognosen nu när jag ändå har börjat med detta. Tyvärr så verkar det bli mer regn än vad man trodde igår... hoppas att det vänder till det bättre igen.

Ha en fin onsdag!


 

2 kommentarer:

Anonym sa...

du får inte glömma det viktigaste nämligen bloggen !

//Dante

Anonym sa...

Japp, fel prioriterat... Skärpning Mr Blog!