onsdag, mars 27, 2024

Träningsvärk

 Ja, efter två dagars sopande så känner jag av det i armen. Men jag borde ju efter dessa två dagar kunna starta upp en ny karriär inom Curlingen, eller? Jag kan ju vara den där som sopar. Som dom ropar "sopa" efter hela tiden. 

Det blev efter sopningen en lite längre promenad med Jenna medans Freddie körde sina 6*1000 m med löpargruppen. De höll till ute på Gryta och samlades vid Önsta IP. Så jag och fru Blogg tog Jenna bort mot Rönnby och tillbaka igen. Vi fick ihop 4 km vilket är bra för lilla Jenna.

På tal om Jenna så har hon nu fått tid hos veterinären imorgon. Hon skall ta den årliga vaccinationen. Jag var ju med henne förra våren oxå. Men jag kom inte ihåg när det var. Trodde maj. Så jag ringde upp dom och fråga om de hade koll på detta för Jenna. Och visst var det så. Full koll! Det var i mars förra året. Och när jag sen får en bekräftelse via sms för tiden på torsdag så dyker ju även förra årets tid upp i sms-flödet. Det var den 30/3 jag var där då. Så det blev ju nästan precis ett år sen. 

Ha en fin dag nu!

Inga kommentarer: