måndag, maj 25, 2020

Då är man tillbaka igen. Och dessutom för fem hela dagar... eventuellt... Jag har ju sagt tidigare att jag skulle vara ledig på fredag. För ett normalt år så är det Stockholm Marathon till helgen. Men inte i år. Men jag tog ju ledigt sen länge så den ligger ju kvar. Vi får se hur jag gör. Är det fins väder kanske jag stannar hemma. Annars kanske man gör en halvdag i alla fall för att spara lite på tiden.

Tänk att de senaste fyra dagarna har gått så himla fort. Kanonväder typ i torsdags och fredags. Lite sämre i lördags och inte helt odugligt igår. Tre pass har jag hunnit med. Kanske är det för mycket för mina fötter. Det visar sig väl.... Freddie hann med en lite annorlunda fyrkamp i lördags. Där det var 50 m, stavlängd, Vortexspjut och en avslutande 600 m. Vi hade sån tur att det slutade regna vid 15-tiden när Freddie började och vi hann sluta innan det kom lite mer regn. Ibland ska man ha tur. Hon tyckte i alla fall att det var en rolig tävling även om hon fick ont i ljumsken redan på stavlängden. Det gjorde i alla fall så att vi skippade friidrottsträningen igår.

Här är mina tre pass i helgen.
Torsdagens pass:


Fredagens intervaller:


Söndagens pass:


Nu öser vi på i full fart till nästa helg!!

Inga kommentarer: