måndag, maj 11, 2020

Underbara måndag igen

Äntligen måndag igen! Man har ju längtat ända sen i fredags när jobbet slutade. Eller inte....

I lördags blev det en hel del jobb i samfälligheten. Jag krattade och grävde och rensade och klättrade. Och som tur var så var vädret med oss. Så det var rätt ok att hålla på ändå. Att jag sen hade rejäl träningsvärk igår är kanske inte så konstigt. Det är ju inte så ofta man använder vissa muskler. Eller man använder ju sällan några muskler överhuvudtaget men ni fattar...

Avslutade lördagen med att springa en sväng med Jesper. 10 km blev det och även denna gång så fick jag jäkligt ont i vänsterfotens två mellersta tår efter ca 8 km. Jag är övertygad om att alla problem i foten hänger ihop. Men jag vet inte hur och hur jag ska bli bättre.

Här är i alla fall lördagens runda:


Igår var det faktiskt rätt så skönt att det regnade. Man behövde inte nå dåligt samvete för att man inte gjorde ett smack igår!!

Ha en fin måndag!!

Inga kommentarer: