onsdag, maj 06, 2020

Mittvecka

Onsdag igen och veckan promenerar på ganska fort. Jag försökte mig på ett pass igår eftermiddag. Foten är ju inte helt ok men det gick att genomföra 10 km i alla fall. Men det gjorde ont fram i tårna mot slutet. Lite skumt att det gör ont där. Men det är kanske för att man ändrar sättet att springa på grund av hälen? Nog om detta för nu.

Gårdagens pass:


Annars är det väl inte så mycket att orda om i vanlig ordning. Freddie har friidrott på Rocklunda ikväll. Jag skall försöka vara med. Jag kan ju ta den uppsamlande rollen om inte annat.... Det brukar ju alltid vara några som inte vill springa så mycket. Även om jag är överraskad över att det är en så liten andel i just Freddies grupp. Jag kom ihåg när vi var ute och sprang med Inas grupp för några år sedan. Då var det fler som inte var så pigga på att springa.

Ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: