torsdag, maj 28, 2020

Torsdag men det känns som fredag....

Hela veckan har jag legat fel i dagarna. I måndags trodde jag det var tisdag osv osv och idag trodde jag att det var fredag. Så det blir ju nästan som en 6-dagars vecka nu.....

Idag känner jag mig jäkligt trött oxå. Vet inte varför? Kanske var träningen igår för hård för mig? Nä, det tror jag inte men trött är jag idag i alla fall....

Ikväll är det andra delen på styrketräningsutbildningen. Det fick jag reda på sent igår kväll. Jag vet inte om jag kommer palla att gå dit. 19:30 börjar det dessutom och då börjar man ju fundera på att knoppa in.... Vi får se hur det känns ikväll.

Annars är det väl inte så mycket att orda om, det sägs att det skall bli lite varmare framöver. Vi får väl se......

Gårdagens träning. Två intervallstegar, 30-45-60-90 sekunder två gånger med lika lång vila:


Ha en fin torsdag nu vänner!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallsta Ping Pong ikväll kanske är ett bättre alternativ ?
Behövs alltid en Gatorade -expert !

//Jan-Håkan