torsdag, maj 07, 2020

Hemma innan taxi

God morgon! Idag kör jag hemifrån innan jag drar igång taxiverksamheten. Jag har en körning till Engelska skolan kl 07:40 och eftersom att jag redan vunnit veckans "först på jobbet" så gör det inget att jag inte är först där idag.3-0 är ju trots allt ointagligt i en femdagarsvecka.

Skönt att det bara är två dagar kvar att jobba denna vecka. En femdagarsvecka till nästa vecka och sen kommer en tredagarsvecka och det ser man ju lite fram emot.

Det blev ingen friidrott igår. Freddie kom hem och haltade. Hade ramlad när dom körde "jaga" på rasten och slagit i knät. Men vi kom i alla fall iväg på ABB-joggen och promenerade en liten, liten sväng. Men det ger ju i alla fall en lott i dragningen före midsommar. Inte för att jag brukar vinna men skam den som ger sig....

I övrigt är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fin torsdag!!

Inga kommentarer: