fredag, maj 29, 2020

Friday

Fredag då äntligen! Skönt på något vis! Två dagar på sig att återhämta sig lite och hämta kraft inför en ny vecka!

Igår drog jag iväg på en tänkt strax över 5 km runda. Men det blev en failrun igår. Hade tänkt att köra lite snabbare än vanligt. Men fick tyvärr återuppleva gamla tråkiga minnen. Då jag igår var väldigt slemmig i halsen och det kändes till slut som om jag skulle kräkas. Så jag avbröt efter dryga 4 km men innan det gick så långt att jag behövde kräkas. Blev en rejält harklande promenad hem istället.

Gårdagens failrun:


Jag bestämde mig då även för att skippa utbildningen igår kväll och jag kör ingen friidrottsträning idag. Kanske blir bättre av lite vila ikväll.

Ha en fin helg nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle tagit det lugnt i Hallsta istället !

Men jag förstår, när Hinken nu vill upp i ettan med laget så tvingas du ställa upp för div 2 eller 3 som Gatorade King !

//Dante

Anonym sa...

Ja, varför åkte jag inte till Hallstahammar?

/Turner Brown