fredag, maj 15, 2020

Freitag

Äntligen fredag! Nu är det nära till måndag igen! :-)

Igår blev det en femma direkt efter jobbet. Jag hade lite tid på mig innan jag skulle skjutsa Freddie till gymnastiken. Försökte mig på att dra en snabbare femma än förra torsdagen och lyckades väl med några sekunder. Men det känns lite "jobbigt" att den snitttid man håller nu på femman och är helt slut kunde man hålla i 19 km för ett par år sedan... Nåväl, kondition är en färskvara och det är väl bara att bita ihop och jogga på.

Gårdagens pass om någon mot förmodan bryr sig:


I eftermiddag blir det friidrott med Inas grupp. Jag måste säga att det känns liiite mindre inspirerande när man inte har eget barn med och tränar. Men det blir nog bra ändå när man väl är där.

Ha en riktigt trevlig helg nu vänner!!

Inga kommentarer: