måndag, september 19, 2022

Äntligen måndag!!

 Det känns dock som om jag jobbat hela helgen. Både natten till lördagen och natten till idag har jag inte kunnat sova och tänkt på jobbet... Fiasko!!

I lördags blev det dock ett långpass med Jesper. Vi lyckades få till en halvmara med start från Karlsgatan 07:30. Jag var tvungen att ha en sån starttid pga att Ina skulle vara med på Catorama på förmiddagen. Det är en tävling där man först stöter kula, sen kastar spjut, sen kastar diskus och avslutar med släggkastning. Spjut och slägga har hon ju inte kastat på tre år. Men kul att hon vågade vara med och tävla trots det! Och alla grenar var med dam-vikt. Det betyder att det bara var diskusen som hon har samma vikt som i vanliga fall. Med andra ord så blev det tre pers :-)

Igår fick jag till ett kort, snabbare, pass. 5 km med ett snitt under 5 min/km. Det tycker jag är bra!! :-)

Helgens pass:



Nä, dags att ge aktieägarna valuta för pengarna. Helgens "nattjobb" är ju tyvärr ideell verksamhet.

Ha en fin måndag!!


Inga kommentarer: