tisdag, september 27, 2022

Mörkt nu!

 Det var riktigt mörkt när jag åkte till jobbet i morse. Men det är väl bara att vänja sig, det lär ju dröja innan det börjar ljusna igen. Först ska det ju bli ännu mörkare....

Igår var det Castorama på Apalby igen. Ina ville vara med igen. Hon persade i kula, slägga och diskus. Så hon var rätt så nöjd med tävlingen. På lördag är det tydligen dags igen för en ny Castorama. Får hoppas på bra väder då igen. Igår var det perfekt för att vara höst.

Med andra ord så hann jag själv inte träna något igår. Och tur är väl kanske det för min häl är inte helt ok. Får försöka jogga lite ikväll men tänker då att det blir i spåret och lite mjukare underlag. Man borde kanske sätta sig på motionscykeln istället men man är ju löpare och inte cyklist....

När jag tänker efter så är det efter att jag börjat köra lite pingis som hälen börjat krångla. Behöver ju inte hänga ihop men man blir ju lite fundersam.....

Vet inte varför men blev jäkligt sugen på att åka till det här stället!! Måste vara pingisbordet där som lockar... :-)



1 kommentar: