fredag, september 23, 2022

Fredag, äntligen!!

 Jag har ännu inte lärt mig anpassa mig efter de nya tiderna när dvärgarna har aktiviteter. Förr var det ju hem, snabb mellis, iväg, träna och så hem och äta i lugn och ro. Nu är det typ hem, laga mat, sen iväg för träning, hem igen och förhoppningsvis lite kvällis. 

Förr behövde man komma hem tidigt för att de skulle hinna till träning. Men nu måste man hem tidigt för att hinna äta innan träning. Och då inte precis innan träning utan gärna ha minst en timme att smälta maten på. Sen är i alla fall jag vrålhungrig igen på kvällen. Jaja, man lär sig väl snart!!

I helgen skall Freddie på scoutläger så hon åker ikväll och kommer hem på söndag. Kul för henne. Ina skall på friidrott imorgon då de skall köra lite tester för att kunna se sen om den hårda träningsperioden de nu skall inleda sen har givit önskad effekt.

Annars så sitter man ju här och funderar på hur många styrelseposter våran AlltiAllo Coachen har tagit på sig i HBTK? Ordförande, vice, kassör och sekreterare räknar vi nästan med. Men blev de några fler? Och hur gick det sen på träningen? Gick rent som vanligt?

Ha en fin helg nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för intresset ; )

Jag blev bara ledamot, hade ett år kvar på den uppgiften.

Lasse Nyblom fick också han en ledamotsplats, känns stort ; )

Rent blev det på träningen, ett litet set fick av både Big o Vidén

Behöver dig till veteranserien

Haha

//Coachen

Lasse N sa...

Det där med styrelsepost får vi diskutera om (läs avboka) över ett par pints vid öppna brasan på Black Lion. Trevlig helg på Er