torsdag, september 22, 2022

Kallt

 Imorse var det rätt kallt ute. Bara typ 2 grader. Tragiskt att sommaren är över. Eller det har den ju varit ett tag men ändå... det har ju inte varit så här kallt..

Ingen träning igår för mig. Ina var dock i hallen för ett styrkepass. Jag lagade mest mat och körde taxi igår. Hade en jäkla huvudvärk så det var väl det jag orkade med.

Vi får väl se hur det blir idag. Jag känner att jag är jäkligt trött och risken finns ju att det blir en huvudvärk idag oxå. Jaja, det visar sig.

Då undrar ju Ni alla, har han inget roligt att berätta? Nä, det har jag inte idag heller.... Men vem vet, imorgon kanske....

Ha en fin torsdag!

3 kommentarer:

  1. Årsmöte i Hallsta ikväll inkl. träning!

    Vilken styrelsepost vill du hA?

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Känner mig inte mogen för en post i styrelsen än....

    Kör hårt på träningen!!

    /TB

    SvaraRadera