fredag, september 16, 2022

Friday!

 Yes! Nu är det inte långt till måndagen igen..... :-)

Blev en sväng på asfalten igår. Satte igång klockan och förslaget var tröskel. 3*6min i 5:00-tempo. Och så lite upp och nerjogg typ. Det gick lite snabbt både i trösklarna och före, mellan och efter. Det blev även lite längre tid efter eftersom jag inte var nära hemma då passet var slut. Men det kändes rätt så bra igår så det var ju kul.

Passet:


Läste i tidningen imorse att man rånat en man i 50-års åldern på Pettersberg igår kväll. Och det kan inte ha varit långt från den tiden jag sprang igenom där på vägen hem. Det var en polisbil framför mig som åkte ner på cykelbanorna jag skulle springa på. Kanske hade det redan hänt? Man kanske får sluta att ha telefonen med sig så att det knappt finns något av värde att råna på mig. Klockan är i och för sig inte gratis... 

Ha nu en riktigt trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

börja med pingis istället det ger bara träningsvärk ?

Årsmöte på torsdag i Hallsta många styrelseposter lediga!

Första träningen igår, 2-3 mot Jonny Big samt 3-0 mot Viktor!


Du kanske/ska vara med i veteranserien med mig o svenne/Jonny Big i år eller hur?

Borgenvik funderar hahaha

//Coachen

Anonym sa...

Borgen har väl gått över till ??? synd!!

Veteranserien låter ju inte så jättelockande om jag skall vara ärlig.... :-)

Starkt att slå Viktor!! Det gjorde inte jag för dryga året sen....

/TB