onsdag, september 28, 2022

Är det för mycket?

 De är mycket nu, ja, jag tycker det!!! Som Sauk sa i sketchen 'Tillfälligt avbrott'. Jag kan bara hålla med för tillfället. Det är jäkligt mycket att göra på jobbet. Olika projekt som alla är priade :-D

Jag kan väl inte göra mer än mitt bästa. Men man vill ju ändå göra mer... på något vis.... vet inte varför? För Aktieägarna?  Men det är väl så man funkar. Ibland önskar man att man var en sån som inte brydde sig det minsta om saker och ting. Bara kom till jobbet, gör sitt jobb, tar lite extra långa fikaraster och lunchar mer än man bör.... Och går omkring och verkar helt opåverkad av allt som händer runt omkring.

Nåväl, efter matlagning igår så ville Freddie ut och springa. Och det kan man ju inte säga nej till. Så vi drog iväg på en femma. Problemet när man springer med Freddie är att hon drar ju iväg direkt i högt tempo. Jag brukar ju mer smyga igång. Och ska det gå fortare något pass så ökar jag eftersom. Men här var det snabbt från början. Eller i alla fall snabbare än hur jag brukar starta ett pass. Men det var bara att hänga med. Mot slutet var det dock jag som höll uppe tempot, gammal är äldst!! :-)

Här är passet:



Nä, fullt schema även idag så det är bäst att kavla upp och dra igång! Ha en fin onsdag nu vänner!

1 kommentar: