onsdag, september 14, 2022

En skitdag!

 Den här dagen har inte börjat bra! Jag kan tyvärr inte dela med mig av varför men det är inte kul nu! Och trött som en tokig. Är det inte härligt att få läsa om det så här på morgonen? 

Idag är det dessutom lunchspring med mig och Jesper. Fattar inte varför företaget envisas med att vi skall ha en punkt på hälsoveckan eller alla hjärtans dag när alla har chansen att få springa med oss.... Det har ju visat sig med all tydlig önskvärdhet att ingen vill springa med oss. Och det kan man ju föstå!!!

Kommer det ingen annan idag heller så kommer jag inte ställa upp på det här nån mer gång. Då kanske de kan bli lite folk som kommer, om de slipper mig.

Sorry men det är ingen bra dag och det speglar sig på bloggen, tyvärr!!

Ha en fin dag nu vänner!!

Inga kommentarer: