tisdag, september 06, 2022

Tisdag och träningsvärk!

 Japp, så är det! Träningsvärk undrar ju då gemene man. Hur är det möjligt? En sån vältränad kille kan väl knappast få träningsvärk? Jo, det kan han! Gör man bara något annat som man inte har gjort på länge så blir det så!! Igår blev det en lunch-pingis med Foppa. Och jag  har ju inte spelat sen förra hösten när jag gjorde något bejublat inhopp i Hallstas lag. Så idag känner jag av i skinkorna. Jag gissar att det blir kanske än värre imorgon....

På eftermiddagen så blev det även en tur i löparskorna. Försökte hålla lite bättre tempo på milen igår oxå. Inte som i fredags men ändå bra tempo för att vara jag.

Här är löppasset:


Ikväll är det den sista gemensamma träningen inför helgens Svealandsmästerskap i Eskilstuna. Det blir nog lite mer staffetträning och så får vi se vad mer det blir. 

Om min kropp inte klagar alltför mycket och att tiden finns så blir det nog en lugnare jogg oxå.

Ha en fin tisdag!!

Inga kommentarer: