fredag, november 18, 2022

Fiaskonatt

 Vaknade runt 02:20 och kunde inte somna om. Klockan blev 4 och jag började fundera på att gå upp och dra iväg till jobbet. Men tänkte att om jag somnar om nu så är det värt det. Och så somnade jag om. 

Och drömde jäkligt skumt. Jag skulle till London med familjen. Men inser 2 timmar innan flyget går att jag checkat in och skrivit ut boardingkorten. Tänker att det kanske vi kan betala för på flygplatsen. Men av någon anledning så ska jag ändå åka och skriva ut det där. Och det skulle jag göra hemma i lägenheten. Alltså där vi bodde förut. Så jag åker dit men sen blir det jäkligt rörigt. Det dyker upp en snubbe i trapphuset som försöker gömma sig för mig i en liten skrubb där... Jag undrar ju vad han håller på med..... Det dyker upp barnfamiljer där i trapphuset och trapphuset ser ju inte ens ut som det gjorde "back in the days". Tiden går och vi kommer ju inte hinna. Började fundera på om vi kunde köpa nya biljetter till dagen efter men som tur var så vaknade jag då. Känns som om det skulle kunna bli dyrt.... :-)

Var på gymmet igår med Ina. Jag var mest med som sällskap. Men spelade lite bänkpress ialla fall och sprang 2 för mig snabba kilometer på bandet. Vilken skillnad det är att springa på band och att springa "själv". Sätter man farten på 4:40 min/km så har man ju inget annat val än att springa så snabbt om man inte vill ramla av. Ute får man ju liksom kriga själv för att hålla det tempot. Nu höll jag bara det en kort stund på slutet men kul att springa på lite.

Ha nu en fin helg vänner!!

1 kommentar:

Lasse N sa...

Hoppas er helg är bra. Vi år på väg hem från Stockholm nu. Eä ty ett skönt att komma i väg med ett tidigare tåg än som först var planerat.