tisdag, november 29, 2022

Grått

 Det är inte direkt några ljusa dagar som passerar numera. Det är grått och disigt och inte en gnutta blå himmel finns att se. Och det blir mörkare och mörkare för varje dag som går. Men snart vänder det! Det är väl bara typ tre veckor kvar innan det vänder. Om än långsamt. Men tänk sen i vår när det blir ljusare och varmare och grönare och ja, Ni vet hur det är!!!

Hur som helst, idag är jag tom på ord. Har absolut inget att skriva om. Eller, jag har ju en klocka som säger hur mycket "body battery" jag har. Det dräneras under dagen och fylls på under natten. Och det var länge sen batteriet blev fullt. Men i natt hände det!! 100%! Grymt! Känner jag mig stark och pigg då? Måste jag svara? Men kul ändå att äntligen få ett fullt batteri.

Ha en fin tisdag nu vänner!!!

Inga kommentarer: