torsdag, november 24, 2022

Det närmar sig helg!

 Jag har känt mig mer och mer sliten den sista tiden. Jag känner mig som en disktrasa som jag försöker vrida ur det sista krafterna ur och hoppas att det skall komma en stund då man blir påfylld lite så att det går att vrida ur lite mer.

Igår skulle vi ut och testa ett program som jag gjort i produktionen för materialbeställning av kanban-material. Panel-pc var uppsatta runt om den nya linan och scanners var configuerade. Jag var övertygad om att jag hade gjort klart programmet för länge sen..... Yeah, right! Det kom som en chock för mig när jag inser att programmet knappt är halvklart (lite överdrivet). 

Jag funderar lite senare på hur det kan bli så där, är jag helt borta eller? Men kommer fram till att det är f*n omöjligt att vara på flera priojobb på samma gång. Särskilt som det dyker upp allt annat oxå.... Så jag har nog börjat med det där programmet. Klurat ut hur jag tänkt göra det. Och så har det kommit något annat imellan och då har det till slut kommit så mycket grejer att jag glömt bort att jag inte var klar med det första än. Ingen kul upptäckt när det sker....

Men det är bara att kavla upp skjortärmarna (som om jag skulle använda skjorta....) och ta i lite mer. Aktieägarna har oxå en Jul framför sig. Och man vill ju att de ska få ha det bra!!!

Ha en fin torsdag nu vänner!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer på bursdagen din bäste blogger i verden ; )

//Hela Norge jublar o Dante, Fruktis, Arsene wenger, Mentorn Jorma osv.

Anonym sa...

Stort tack vänner!!!

Det värmer verkligen att Ni kommer ihåg mig!!!

/TB