onsdag, november 16, 2022

Skratta

 I natt drömde jag något som jag inte kommer ihåg just nu. Men jag kommer ihåg att jag vaknade skrattande av en sak som pappa en gång sa. Och det "citatet" måste ju ha passat in i min dröm på något vis. Men kul att vakna av skratt istället för den vanliga ångesten!!

Tro det eller ej men jag var ut och lufsade en sväng igår. Det var inte långt, det var inte snabbt, det var jobbigt men jag gjorde det!!! Ingen smärta i kroppen men förkylningen har satt sina spår på orken. Hur som helst så blev det i alla fall dryga 5 km:


Och idag blir det förmodligen/förhoppningsvis en lunchjogg med Lunch Joggarna. Det är en grupp här på jobbet som har inplanerat jogg på onsdagar. Det har varit lite si och så med närvaron men idag hoppas jag att jag får med mig Jesper. Vi får väl se om han kommer ihåg det!! 

Ha en fin dag nu vänner!

Inga kommentarer: