måndag, november 07, 2022

Omstart!

 Ja, så är det ju på måndagar. Man börjar om igen. Idag är det dock lite annorlunda. Jag jobbar hemifrån idag. Jag vaknade upp i natt och hade ont i halsen, vilket jag hade även när jag sen vaknade på morgonen. Så för mina arbetskamraters skull så tänker jag jobba hemifrån idag. Det passar mig rätt så bra för jag skulle verkligen behöva arbeta med vissa saker jag måste bli klar med i lugn och ro. Sen får vi väl se hur mycket lugn och ro det blir för det är en jäkla massa möten idag och tiden mellan dessa är inte lång.

I lördags var vi på handledarutbildning för körkort. Det var väl rätt så mycket självklara saker som gicks igenom. Men så fort alla papper med mera är registrerade nu så får vi ut och övningsköra med Ina. Det känns ganska konstigt faktiskt. Det var ju alldeles nyss hon låg i barnvagnen.....

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fin måndag!!

Inga kommentarer: