fredag, november 11, 2022

Bättre minne idag

 Ja, även om det öppnades mail och andra ointressanta mail först så kom jag snabbt ihåg vad min huvudsakliga uppgift här i livet är, att blogga!

Återigen, ursäkta för fadäsen igår! Det var ju inte första gången heller som jag missade. Och förmodligen inte sista gången heller... Men jag kan lova att jag gör mitt bästa!!

Blir hemma även denna dag. Jäkligt drygt med en hals som är usel och en kropp som är trött. Idag även huvudvärk. Vi får väl se hur länge jag orkar sitta framför datorn idag. Men ska försöka få ihop 8 timmar så man inte bränner viktig flex på att bara vara typ....

Som det känns nu så blir det inget Team Norrland i helgen. Synd! För det skulle vara bra att få detta gjort nu. De fick snö i onsdags men den är nog borta nu. Men det dröjer väl inte länge förräns det kommer snö och det blir kanske halt och jäkligt. Då vill jag inte åka!

Ha en fin helg nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dubbel imorgon i Sööping.

Team Norrland mot världen !

Hur svårt kan det va?

//Demoncoachen

Anonym sa...

Förmodligen skulle det sluta med seger!!!

/TB