fredag, november 04, 2022

Skrämmande

 Igår var jag ut och lufsade igen. Men det finns ingen som helst kraft i den här gubben. Jag har nog aldrig  sprungit så här långsamt när jag har sprungit själv som jag gjorde igår. 5 km i snigelfart. Och ändå var inte pulsen så låg som man tycker att den borde vara i det tempot. Men som jag säger till alla andra som vill springa, det är bättre att springa kort och långsamt än att inte springa alls! Men jäkligt svårt att förlika mig med att det skall vara så här uselt....

Passet:


Nåväl, vi var iväg och tvättade bilen igår. Jag tänkte att däcken skulle bli lite mindre skitiga innan det är dags att skifta. Nu gäller det bara att få det gjort innan de blir skitiga igen.... Och om Freddie vill till hallen och springa i eftermiddag så har jag lovat att följa med och coacha henne. Så då blir det inte något däckbyte idag. Och imorgon är det utbildning för att kunna få övningsköra med Ina. Och dessutom så skall det tokregna och då är det ju inte så jättekul att byta däck. Får se om man kan få till ett skifte på söndag....

Jaja, ha en fin fredag nu vänner!! Och framförallt, ha en fantastisk helg!!

Inga kommentarer: