torsdag, november 03, 2022

Skum sömn

 Eller usel... Vaknar och är vaken nån timma. Och så håller det på. Sen när man tänker sig att man skall gå upp så somnar man, haha. Nåväl, jag är i alla fall på plats nu och det var väl tur att det blev en del inarbetat flex igår. 

Jag har verkligen ingenting att skriva idag. Så jag låter helt enkelt bli! Ibland är det så att man är så jäkla trött så man knappt kan tänka. Och då är det svårt att få ner något i bloggen. Ibland kan man dock knappt sluta skriva och bloggen fylls på bra. Eller bra kanske var fel ordval. Men Ni fattar, det blir i alla fall ett inlägg som är någorlunda meningsfullt. Btw så ska jag nu gå att hämta en cappucino (eller hur det nu stavas? Edit: Cappuccino står det på maskinen. Jag ändrar inte ursprungstexten bara för att visa hur usel jag är på att stava :-)). Jag kan inte dricka kaffet i den nya automaten här på jobbet. Jag får ont i magen direkt. Verkar gå lite bättre med cappucino istället. Även om det inte är direkt gott så innehåller det väl kaffe på något vis och då slipper man i alla fall kaffehuvudvärken :-)

Ha en fin torsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ajaj!

Låter som om du behöver en resa till Guiness och London?

//Frukthandlarn

Anonym sa...

London *klapp klapp klapp*

/TB