tisdag, november 22, 2022

Bättre än inget

 Slask är väl ett bättre och mer passande ord för det som kommer ner för tillfället. Otroligt blöt snö. Lär innan helgen ha försvunnit gissar jag.

Igår var jag ut och jogga en sväng igen. Börjar ju nästan tro att det blivit en vana!! Inte långt, inte snabbt men i alla fall en runda. Det är jag nöjd med. 


I övrigt så har jag inte så mycket att orda om. Det sägs att det har börjat ett fotbolls-VM. Men vem bryr sig? Det är ju ändå ett mästerskap som inte handlar om fotboll. Det är ju hur man fick mästerskapet, hur man behandlar folk och ett FIFA som verkar helt...... orkar inte ens skriva om FIFA. De är inte värda min tid!

Så låt oss istället önska varandra en fantastisk tisdag! Och jag hoppas verkligen att just Du får en magisk dag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du utbildas som coach dag för dag, snart världsklass som demon-coachen

Ha en underbar vecka

//Mentorn

Anonym sa...

Mentorn *klapp klapp klapp*

/TB