onsdag, november 09, 2022

Vaknade tidigt

 Jag hoppade in i duschen före kl 5. Frullen käkades strax efter 5. Svårt att inte vara glad när man får möjlighet att utnyttja nästan hela dygnets timmar vaken. För om man vaknar kl 4 och sen somnar sent ikväll, då har man verkligen tagit tillvara denna onsdagens underbara dag!

Om man skall vara allvarlig så är jag rätt så trött. Tröttare nu än när jag vaknade och inte kunde somna om. Jäkligt konstigt det där med sömn.... 

Vi skulle behöva åka upp till norrland en sväng oxå. Fru Bloggs föräldrar behöver hjälp med sitt nätverk där. Och det är ju något tuffare för dem att åka dit så här för en lite sak än vad det är för oss. Och om vi ändå skall dit så kan jag ju åka förbi på Torpet och kolla varför vårat nätverk inte funkar där. Och då samtidigt sätta in en timer som gör att routern startar om sig en gång om dagen. Då borde det ju fungera klockrent. Jag gissar att den hängt sig nu efter 4 månader i drift. Så åker vi dit så skulle vi kunna fixa två saker på samma resa!! Mycket bilåkande men det får man väl ta.... Vi får se hur det blir...

Annars är det väl i vanlig ordning inte så mycket att orda om. Ha en fin onsdag!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

DM i ping pong i Köping 12-13 november Västerås arrangerar : )

Till bord nr 11 Lars Nyblom judge

Till bord nr 1 TB den bäste av de bästa !

//Fruktis

Anonym sa...

Bord 1 alltså, då gäller det att välja rätt sida så att man slipper att det blänker så mycket när man står med ryggen mot väggen!

Fast jag kan väl knappast stå med ryggen mot mig själv.... (väggen...) :-)

/TB den ödmjuke

Anonym sa...

Ingen blogg idag??

Kanske en sväng till Team Norrland kanske?

Du är bäst !

//Dante

Anonym sa...

Sorry! Inlagt nu!!!

/TB