torsdag, februari 29, 2024

Halsont

 I natt vaknade jag av att jag började få halsont. Inte kul när man känner det där första tecknet på att det är på väg. Så med hänsyn till mina kollegor så sitter jag hemma idag. Freddie har ju varit förkyld den här veckan så det kanske inte är så konstigt.... men drygt ändå. På lördag är Freddie anmäld till en tävling i Linköping. Men hur det blir med den får vi se....

Så min planerade 23,5'a får nog vänta några dagar nu. Så jäkla typiskt. När man ändå känner att träningen ger någon form av förbättring så blir det så här... drygt!

Kör väl vidare med väderprognosen för London. Det ska nu tydligen regna på fredagen men lite sol på lördagen. Ingen riktig värme och blir väl kallt på kvällen när det är fotbollsmatch.


Ha en fin torsdag nu vänner!!



Inga kommentarer: