fredag, februari 07, 2020

Fredag morgon/natten mot fredag...

Vaknade 03:00 med en nästan ångestkänsla. Precis som om jag var orolig för något. Jag kanske hade någon läskig dröm? Hur som helst så var det omöjligt att somna om. Jag försökte somna om i nästan en timme. Sen var det liksom ingen mening längre. Kom till jobbet 04:35, sjukt!!

Runstreaken håller i sig! Blev 2,5 km igår direkt efter jobbet. Var lite tight om tid för jag skulle hinna löpa, duscha, laga mat och skjutsa Freddie till gymnastiken som började kl 17:00. Men det gick! Och goda pannkakor blev det oxå!!!

Här är gårdagens korta pass:


Sen var jag och Ina på tränarutbildning i spjut och slägga. Jag för att lära mig och Ina för att visa. En av oss fick ett presentkort som tack för hjälpen, det var inte jag....

Jag kom på att jag inte ätit godis, glass, kakor/bullar, druckit läsk eller alkohol på hela året. Det är 37 dagar nu! Klapp på axeln för det!! Tyvärr så har det inte visat sig direkt på vågen. 2,7 kg men det var redan den 13/1 sen har det hållit sig där i krokarna. 2018 var man stabilt under 75 kg, snarare 72-74 kg. Men det verkar nästan omöjligt nu. Inte hela världen men man undrar ju lite vad skillnaden är?

I helgen är det friidrott för Ina. DM-tävlingar både lördag och söndag. Fyra grenar skall hon köra. Men jag blev lite orolig igår när hon återigen fick ont i ryggen. Det verkar komma och gå det där. Jag vet inte om det är för dålig uppvärmning eller och hon inte sköter prehabträningen ordentligt eller vad det kan vara?

Ha nu en riktigt trevlig helg!!

Inga kommentarer: